Cafeterii Benefity na míru
můžete využívat již za 10 dnů.
Čipová stravenková karta Mastercard nebo papírové stravenky v hodnotě, kterou si vyberete.
On-line cafeterie obsahuje širokou nabídku daňově zvýhodněných služeb z oblasti zdraví, kultury, sportu, rekreace a vzdělávání po celé republice i na Slovensku.
Manažerské rozhraní, Body plus/Salary swap, Blahopřání k jubileu, Pochvaly, Sociální síť, BenBook, Dotazníky, Software pro řízení procesů ProCES.
On-line aplikace a její mobilní verze pro správu a čerpání volnočasových i interních benefitů včetně doplňkových modulů.
Desktopová i mobilní aplikace pro výběr a čerpání stravenek s kartou Mastercard.
Umožňuje přidělovat speciální odměny členům svého týmu.
Zaměstnanci mohou rozhodnout o tom, jakou část odměny si nechají vyplatit do mzdy a jakou ponechají v cafeterii.
Způsob, jakým můžete svým zaměstnancům poblahopřát k pracovnímu či životnímu jubileu aj.
Zefektivňuje proces pochval a odměn a motivuje zaměstnance napříč celou strukturou společnosti.
Prostředí zabezpečené sociální sítě pro sdílení informací mezi zaměstnanci.
V modulu je možné postavit i vyhodnotit dotazníky pro interní průzkumy.
Software pro řízení procesů, komunikaci, výkaznictví, plánování a jiné agendy.
Zadejte počet zaměstnanců a výši benefitu
na jednoho zaměstnance a hned uvidíte, na čem jste.
Zadejte vaší výši benefitu a sledujte,
kolik můžete s cafeterií Benefity ušetřit.
Líbí se Vám naše řešení? Domluvte si schůzku.
Pro výpočet úspor využijte naši kalkulačku (v této sekci výše), která vám po zadání počtu zaměstnanců a výše odměny na jednoho zaměstnance ukáže jako výsledek přesnou částku, kterou vaše firma ušetří.
Minimální ani maximální počet zaměstnanců není stanoven. Firemní benefity zajistíme společnostem o několika málo zaměstnancích i korporacím, které jich čítají tisíce.
Implementace systému se odvíjí od vašich konkrétních požadavků a s nimi spojené náročnosti úprav. Můžeme vám však říci, že 8 z 10 klientů má zavedený svůj benefitní systém do 10 dnů od podpisu smlouvy. Na detailním časovém harmonogramu se vždy s klientem domluvíme předem.
Odpověď na tuto otázku v sobě ukrývá výhodu našeho systému – platíte až poté, co vaši zaměstnanci vyčerpají své benefitní prostředky. Předem neplatíte nic. Náš systém funguje na principu měsíčního vyúčtování – po skončení měsíce sečteme všechny transakce a na jejich základě od nás obdržíte vyúčtování. Platíte tak jen za benefity, které vaši zaměstnanci v daném období skutečně vyčerpají. Ani korunu navíc.
Ano, dokážeme. A děláme to rádi – chceme, abyste se vy i vaši zaměstnanci cítili při práci s naším benefitním systémem jako doma. Katalog proto doplníme vaším logem a „oblékneme“ jej do vašich korporátních barev.
Přizpůsobíme vám i obsah katalogu, aby odpovídal vnitřním směrnicím a požadavkům, které na něj budete mít. V neposlední řadě dokážeme nastavit také speciální kategorie pro správu interních benefitů nebo spravovat vaši vnitřní komunikaci spojenou s benefitním systémem.
Standardizovaný katalog zaměstnaneckých benefitů máme pouze pro případy, kdy se rozhodnete naši cafeterii nezávazně vyzkoušet.
Napadají Vás další doplňující otázky? Rádi vám je zodpovíme. Kontaktujte nás