V jednoduchosti
je krása.
Poskládejte svým
zaměstnancům program,
který ocení.

Cafeterii Benefity na míru
můžete využívat již za 10 dnů.

Chci nabídku

Sestavte si vlastní
motivační program
a šetřete čas i náklady

On-line i papírové stravenky Naše stravenka

Čipová stravenková karta Mastercard nebo papírové stravenky v hodnotě, kterou si vyberete.

On-line volnočasové benefity

On-line cafeterie obsahuje širokou nabídku daňově zvýhodněných služeb z oblasti zdraví, kultury, sportu, rekreace a vzdělávání po celé republice i na Slovensku.

Přídavné moduly

Manažerské rozhraní, Body plus/Salary swap, Blahopřání k jubileu, Pochvaly, Sociální síť, BenBook, Dotazníky, Software pro řízení procesů ProCES.

Cafeterii Benefity budete mít rádi vy i vaši zaměstnanci

  • Efektivně zvyšuje motivaci vašich zaměstnanců
  • Šetří čas, náklady a zkracuje administrativu spojenou s poskytováním firemních benefitů a s jejich správou.
  • Poskytne Vám neustálý přehled o úsporách a financích vynakládaných na motivaci.
  • Umožní každému zaměstnanci využívat zabezpečený osobní profil s historií nákupů.
  • Nabízí nováčkům webové rozhraní s video návody, které usnadní práci s aplikací.
  • Platíte vždy jen tolik, kolik vaši zaměstnanci skutečně vyčerpají.

Moduly, které
můžete ke cafeterii
Benefity libovolně
připojit

Dotazníky
Modul
manažerského
rozhraní
Modul
pochval
Sociální síť
BENBOOK
Modul
blahopřání
Naše
stravenka
Salary swap
Body plus
Cafeterie
Benefity

Cafeterie

On-line aplikace a její mobilní verze pro správu a čerpání volnočasových i interních benefitů včetně doplňkových modulů.

Naše stravenka

Desktopová i mobilní aplikace pro výběr a čerpání stravenek s kartou Mastercard.

Manažerské rozhraní

Umožňuje přidělovat speciální odměny členům svého týmu.

Body plus/Salary swap

Zaměstnanci mohou rozhodnout o tom, jakou část odměny si nechají vyplatit do mzdy a jakou ponechají v cafeterii.

Blahopřání

Způsob, jakým můžete svým zaměstnancům poblahopřát k pracovnímu či životnímu jubileu aj.

Pochvaly

Zefektivňuje proces pochval a odměn a motivuje zaměstnance napříč celou strukturou společnosti.

Sociální síť BENBOOK

Prostředí zabezpečené sociální sítě pro sdílení informací mezi zaměstnanci.

Dotazníky

V modulu je možné postavit i vyhodnotit dotazníky pro interní průzkumy.

ProCES

Software pro řízení procesů, komunikaci, výkaznictví, plánování a jiné agendy.

Spočítejte si, kolik
s námi ušetříte

Jsem zaměstnavatel
Jsem zaměstnanec

Zadejte počet zaměstnanců a výši benefitu
na jednoho zaměstnance a hned uvidíte, na čem jste.

Zaměstnavatel
Odměna do mzdy
Odměna do cafeterie
Odměna ve výši
0 Kč
0 Kč
Pojistné na 1 zaměstnance (34%)
0 Kč
 
Daň z příjmu na 1 zaměstnance (19%)
 
0 Kč
Náklady celkem na 1 zaměstnance
0 Kč
0 Kč
Náklady celkem
0 Kč
0 Kč

Ušetříte

S cafeterií Benefity za jednoho zaměstnance
0 Kč
Celkem (za všechny zaměstnance)
0 Kč

Zadejte vaší výši benefitu a sledujte,
kolik můžete s cafeterií Benefity ušetřit.

Výpočet zaměstnanec
Odměna do mzdy
Odměna do cafeterie
Odměna ve výši
0 Kč
0 Kč
Pojistné na zaměstnance (11%)
0 Kč
 
Základ daň z příjmu
0 Kč
 
Daň z příjmu (15%)
0 Kč
 
Čistý příjem
(odměna mínus pojištění a daň)
0 Kč
0 Kč

Ušetříte

Celkem
0 Kč

Líbí se Vám naše řešení? Domluvte si schůzku.

Co určitě oceníte?

  • Nastavení katalogu „na míru“ - vlastní skupiny vybraných benefitů (vhodné i pro FKSP).
  • Přiřazení daňových přepočtů ke skupinám benefitů.
  • On-line přehled o stavech kont zaměstnanců, nákladových střediscích aj.
  • Neomezený přístup k on-line reportům o čerpání zaměstnanců, zůstatku bodů aj.
  • Přístup do historie fakturace za čerpané body nebo paušál.
  • Prostor pro interní komunikaci se zaměstnanci.
  • Snadná a nenáročná administrace.
  • Velká časová a administrativní úspora.

Klára Auerová
Key account manažerka

Martin Petrů
Specialista podpory obchodu

Zaškolení i stálá podpora v průběhu spolupráce je pro nás samozřejmostí

Po dobu spolupráce s námi má vedení
společnosti vždy k dispozici:

  • Stálého manažera obchodu pro řízenou komplexní komunikaci.
  • Stálého pracovníka podpory pro reporty a administrativu.

Zaměstnanci mohou kdykoli využít:

  • Zákaznickou linku 840 236 236 (8:00 - 18:00).
  • On-line chat přímo v aplikaci.
  • Podporu prostřednictvím zpráv na Facebooku.

Naučíme vaše zaměstnance
Benefity využívat:

  • osobně vás zaškolíme u vás „ve firmě“,
  • budete mít k dispozici sadu instruktážních videí.
Jak na aplikaci Benefity
Platby QR kódem
Kombinovaná platba

S mobilní aplikací má každý své benefity stále po ruce

Získáte

  • Detailní popisy obchodních míst
  • Vyhledání podle vaší lokality
  • Adresy dodavatelů díky mapy.cz
  • Informace o akčních nabídkách

 

Mobilní aplikace Benefity

Tito klienti Benefity využívají

„Se společností BENEFITY spolupracujeme od roku 2013 a s jejich prací jsme velmi spokojeni.
Při velkém počtu našich zaměstnancům si ceníme především rychlé implementace, administrativní úlevy a osobního a individuálního přístupu. Zavádění cafeterie proběhlo bezproblémově. Vyhovuje nám jednoduchost a přehlednost celého systému. Další výhodou je flexibilita Benefitů v případě jakýchkoliv specifických požadavků či individuálních úprav. Já osobně jsem velice nadšena z přístupu všech zaměstnanců Benefitů, se kterými jsem v kontaktu – vše, co potřebuji, se děje okamžitě a s velice milým osobním přístupem. Zároveň velice pozitivně vnímáme vývoj novinek v rámci benefitní aplikace. Celkově hodnotíme spolupráci s Benefity jako velmi přínosnou.“

Ing. Petra Bacíková
Reward & HR Operations
O2 Czech Republic a.s.

„Se společností BENEFITY spolupracujeme již 11. rokem. Díky softwaru pro správu benefitů máme stále aktuální přehled o prostředcích, které na motivaci našich zaměstnanců vynakládáme i o nákladech, které se nám díky benefitnímu systému daří ušetřit. Spokojeni jsou i naši zaměstnanci, kteří oceňují nejen moderní internetovou aplikaci, kde si každý zaměstnanec vybere benefit přesně dle jeho požadavků a kde může čerpání svých benefitů sledovat, ale i širokou škálu nabízených benefitů, jednoduchý způsob čerpání a milou zákaznickou podporu.
Oceňujeme individuální přístup společnosti i její vstřícnost, flexibilitu a také skvělou spolupráci s obchodním oddělením společnosti. Jednoznačně můžeme společnost BENEFITY a.s. jako poskytovatele zaměstnaneckých výhod jen doporučit.“

Toyota Motor Manufacturing Czech Republic
Jiří Procházka
Human Resources Manager

„Díky spolupráci se společností BENEFITY můžeme nabídnout našim zaměstnancům širokou nabídku daňově výhodných benefitů.
Naši zaměstnanci především oceňují jednoduchý způsob čerpání a orientaci v aplikaci.
Oceňujeme vstřícnou komunikaci s BENEFITY týmem, který reaguje na naše požadavky a snaží se nám vycházet vstříc.“

MAKRO Cash & Carry
Jiří Hofbauer
Head of HR Expertise

„Spolupráci se společností Benefity a.s. jsme započali koncem roku 2018 a od roku 2019 spustili program cafeterie pro naše 3 provozovny (cca 1700 zaměstnanců). Zavedení programu proběhlo bez komplikací a na následné správě si vážíme profesionálního a přátelského přístupu firmy. Zejména bych vyzdvihl velmi rychlé reakce při řešení rutinních problémů, a to jak ze strany zaměstnavatele, tak též stran zaměstnanců, kteří se obrací na linku podpory.“

Mgr. Daniel Veselý
Oddělení lidských zdrojů
Oblastní nemocnice Kolín, a.s.

„Se společností Benefity a.s. spolupracujeme od roku 2021. Pro naše zaměstnance jsme chtěli benefit, ve kterém si mohou libovolně vybrat druh čerpání dle svých preferencí a tento cíl se díky velkému portfoliu partnerů podařilo naplnit. Ocenili jsme také, že zasmluvnili některé z našich stálých dodavatelů, a tak mohli zaměstnanci nadále využívat služby, které již mají ověřené. Velmi oceňuji také kvalitu a profesionalitu komunikace se společností Benefity a.s., vždy se snaží naše požadavky vyřešit co nejlépe a co nejrychleji.“

Moravskoslezské cukrovary s.r.o.
Beáta Němcová
Human Resources | HR Professional

„Se společností BENEFITY a.s. spolupracujeme od roku 2019. Oceňujeme hlavně skvělou komunikaci, vstřícnost a rychlé řešení rutinních problémů.“

LIBERTY Ostrava a.s.
Martina Jasioková
Personální a sociální služby

„Přecházeli jsme od jiné společnosti a většinu toho, co nám u konkurence chybělo, nám společnost Benefity a.s. slíbila při obchodních jednáních a následně splnila při implementaci a realizaci.
Komunikace se zástupci společnosti Benefity a.s. je bezchybná a velmi prozákaznická.
Používání dodaného systému je jednoduché a efektivní a plní funkci, kterou naše nemocnice s více než dvěma tisíci zaměstnanci potřebuje.“

Oblastní nemocnice Náchod
Mgr.Lukáš Holub
Vedoucí útvaru personálního řízení a mezd

„Společnost BENEFITY, a.s. vřele doporučujeme. Jsme jejími klienty již 6 let a musíme konstatovat, že navázání spolupráce s touto firmou byl opravdu dobrý krok. Jsme velmi spokojeni. Oceňujeme především uživatelsky příjemný systém, osobní a milý přístup a rychlou komunikaci.
Velmi spokojení jsou rovněž naši zaměstnanci, snadno se naučili využívat pestrou nabídku benefitů.
BENEFITY a.s. jsou natolik flexibilní, že dokážou do systému zavést i poskytovatele z našeho blízkého okolí. Spolupracovat se společností BENEFITY a.s. nás prostě baví. Chcete-li i vy mít spokojené zaměstnance, neváhejte a připojte se!“

STROS-Sedlčanské strojírny, a.s.
Ing. Jitka Mrkosová
Účetní

„Klientem společnosti BENEFITY a.s. jsme od roku 2020. Za necelý rok spolupráce mohu konstatovat, že služby jsou na profesionální úrovni. Naši zaměstnanci jsou spokojení, neboť nabídka služeb je opravdu pestrá a vybere si opravdu každý. Jako bonus a velký plus beru to, že máme individuální péči a na naše podněty se snaží tým společnosti zařadit i provozovny, které v nabídce zatím nejsou.“

René Tomášek
Starosta
Město Terezín

Rádi budeme pečovat i o vaše zaměstnance

Nebo si o našich produktech přečtěte více

Máte důvody nám důvěřovat

  • Jako první jsme v ČR zavedli systém on-line cafeterie.
  • Jako první jsme zavedli platby u dodavatelů pomocí QR kódu.
  • Jsme na trhu od roku 2003.
  • Trvale spolupracujeme s více než 700 velkými klienty. Od těch, se dvěma zaměstnanci, až po firmy s více než 5 tis. zaměstnanců.

Váháte? Objednejte benefity na zkoušku.
Nezávazně a bez smlouvy.

Stačí vyplnit formulář a my se vám ozveme.
Benefity na zkoušku

Nenašli jste informace, které jste hledali?
Možná je najdete mezi Nejčastějšími dotazy

Jak zjistím, kolik s Benefity ušetříme?

Pro výpočet úspor využijte naši kalkulačku (v této sekci výše), která vám po zadání počtu zaměstnanců a výše odměny na jednoho zaměstnance ukáže jako výsledek přesnou částku, kterou vaše firma ušetří.

Kolik zaměstnanců můžeme přidat do cafeterie Benefity?

Minimální ani maximální počet zaměstnanců není stanoven. Firemní benefity zajistíme společnostem o několika málo zaměstnancích i korporacím, které jich čítají tisíce.

Jak dlouho trvá implementace systému cafeterie Benefity?

Implementace systému se odvíjí od vašich konkrétních požadavků a s nimi spojené náročnosti úprav. Můžeme vám však říci, že 8 z 10 klientů má zavedený svůj benefitní systém do 10 dnů od podpisu smlouvy. Na detailním časovém harmonogramu se vždy s klientem domluvíme předem.

Jak je to s platbami za využívání benefitů?

Odpověď na tuto otázku v sobě ukrývá výhodu našeho systému – platíte až poté, co vaši zaměstnanci vyčerpají své benefitní prostředky. Předem neplatíte nic. Náš systém funguje na principu měsíčního vyúčtování – po skončení měsíce sečteme všechny transakce a na jejich základě od nás obdržíte vyúčtování. Platíte tak jen za benefity, které vaši zaměstnanci v daném období skutečně vyčerpají. Ani korunu navíc.

Dokážete přizpůsobit vzhled a obsah benefitního katalogu našim potřebám?

Ano, dokážeme. A děláme to rádi – chceme, abyste se vy i vaši zaměstnanci cítili při práci s naším benefitním systémem jako doma. Katalog proto doplníme vaším logem a „oblékneme“ jej do vašich korporátních barev.

Přizpůsobíme vám i obsah katalogu, aby odpovídal vnitřním směrnicím a požadavkům, které na něj budete mít. V neposlední řadě dokážeme nastavit také speciální kategorie pro správu interních benefitů nebo spravovat vaši vnitřní komunikaci spojenou s benefitním systémem.

Standardizovaný katalog zaměstnaneckých benefitů máme pouze pro případy, kdy se rozhodnete naši cafeterii nezávazně vyzkoušet. 

Napadají Vás další doplňující otázky? Rádi vám je zodpovíme. Kontaktujte nás

Mějte přehled o tom, co je u nás nového

Přihlaste se k odběru našich newsletterů a už nikdy vám neuniknou soutěže o ceny, akční nabídky a sezónní tipy na to, jak si benefity chytře užívat.

×