Volnočasové benefity
pro váš příjemnější den

Vybírejte z více než 25 tisíc obchodních míst
a užívejte si svůj volný čas na 100 %.

Nákupem za benefity
oproti platbě v hotovosti
vždy ušetříte 26 %.

S Benefity získáváte víc

Využívání benefitního systému je pro vás vždy finančně výhodnější než běžná finanční odměna. Benefity jsou daňově zvýhodněné a neodvádí se z nich ani pojistné, ani daň z příjmu.

Spočítejte si přesnou výši své úspory

Jsem zaměstnavatel
Jsem zaměstnanec

Zadejte počet zaměstnanců a výši benefitu
na jednoho zaměstnance a hned uvidíte, na čem jste.

Zaměstnavatel
Odměna do mzdy
Odměna do cafeterie
Odměna ve výši
0 Kč
0 Kč
Pojistné na 1 zaměstnance (34%)
0 Kč
 
Daň z příjmu na 1 zaměstnance (19%)
 
0 Kč
Náklady celkem na 1 zaměstnance
0 Kč
0 Kč
Náklady celkem
0 Kč
0 Kč

Ušetříte

S cafeterií Benefity za jednoho zaměstnance
0 Kč
Celkem (za všechny zaměstnance)
0 Kč

Zadejte vaší výši benefitu a sledujte,
kolik můžete s cafeterií Benefity ušetřit.

Výpočet zaměstnanec
Odměna do mzdy
Odměna do cafeterie
Odměna ve výši
0 Kč
0 Kč
Pojistné na zaměstnance (11%)
0 Kč
 
Základ daň z příjmu
0 Kč
 
Daň z příjmu (15%)
0 Kč
 
Čistý příjem
(odměna mínus pojištění a daň)
0 Kč
0 Kč

Ušetříte

Celkem
0 Kč

Vybírejte v kamenných provozovnách i na e-shopech

Zdraví
Lékárny, optiky, masáže, rehabilitace
Sport
Fitness centra, sportoviště, bazény, skiareály
Rekreace
Cestovní kanceláře, pronájmy chat a chalup, hotely, slevové portály
Kultura
Kina, divadla, ticketové portály, knihy, zážitkové portály
Vzdělávání
Odborné kurzy, volnočasové kurzy, autoškoly, jazykové kurzy

Cafeterie Benefity pro výběr
a správu benefitů

  • Váš benefitní účet je napojený na kartu, která vám okamžitě umožní výběr zboží nebo služeb.
  • Jakmile získáte kartu, můžete začít okamžitě čerpat své výhody.
  • V rámci aplikace Benefity máte k dispozici zabezpečený osobní profil, ve kterém můžete hospodařit tak, jak potřebujete, a kde máte neustále k dispozici i přehlednou historii svých nákupů.

S mobilní aplikací Benefity máte své benefity stále na dosah:

  • Detailní popisy obchodních míst
  • Vyhledání podle lokality, ve které se nacházíte
  • Adresy dodavatelů díky mapy.cz
  • Informace o akčních nabídkách

 

Mobilní aplikace Benefity

Benefity můžete uplatnit na více než 25 000 místech po celé ČR.

Každý týden přibývají desítky dalších.

Nemáte v cafeterii svého oblíbeného dodavatele?
Napište nám a my uděláme všechno pro to,
abyste u něj mohli své firemní benefity brzy uplatnit!

Kontaktní formulář

Podívejte se, jak cafeterii používat

Video vám pomůže i s prvním přihlášením nebo se změnou přihlašovacích údajů.

Zajímá vás, jak snadný je nákup v kamenné provozovně?

Podívejte se.

Videotutorial cafeterie
Běžná platba
Rychlá platba QR kódem

Nenašli jste informace, které jste hledali?
Možná je najdete mezi Nejčastějšími dotazy

Ztratil(a) jsem benefitní kartu, co mám dělat?

Duplikát karty si můžete (za drobný poplatek spojený s výrobou a distribucí karty) objednat ve svém benefitním katalogu pod záložkou Ostatní benefity / ID karta Benefity. Novou kartu od nás dostanete zpravidla do 14 dnů. Pokud o ni z nějakého důvodu nemůžete požádat sami, určitě vám pomohou kolegové z vašeho oddělení lidských zdrojů. Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme zavolat na infolinku a nechat účet preventivně zablokovat do doby, než vám přijde nová karta.

Ztratil(a) jsem PIN ke své ID kartě, co mám dělat?

Řešení je jednoduché. Napište nám žádost o zaslání PINu přes kontaktní formulář. Uveďte číslo své benefitní karty a svou firemní e-mailovou adresu a PIN vám přijde do 24 hodin (v pracovní dny). Pokud firemní e-mail nemáte, PIN pošleme na oddělení lidských zdrojů vašeho zaměstnavatele.

Zapomněl(a) jsem heslo do on-line aplikace, co mám dělat?

Nejrychlejší bude, když zavoláte na naši infolinku. Náš operátor okamžitě nastaví heslo do původního formátu, což je 4místný PIN, který jste dostali v průvodním dopisu ke své benefitní kartě. O stejný proces můžete zažádat také přes kontaktní formulář.

Potřebuji udělat storno objednávky benefitu, co mám udělat?

Pošlete nám žádost o provedení storna přes kontaktní formulář. Do formuláře prosím uveďte číslo transakce a částku, která odpovídá výši transakce. My se poté spojíme s dodavatelem daného benefitu a po jeho odsouhlasení vám vrátíme body na váš benefitní účet. Vyřízení storna objednávky je zdarma a zpravidla nezabere víc než několik málo hodin.

Chtěl(a) bych využívat benefity od dodavatele, který není v katalogu, co mám dělat?

Síť dodavatelů neustále rozšiřujeme, proto budeme rádi za každý váš tip. Je to snadné – pošlete nám základní informace o dodavateli přes kontaktní formulář a my se postaráme o zbytek. Celý proces trvá přibližně měsíc, na jeho konci jsou však spokojení všichni – vy, nový dodavatel i my. Takže směle do toho!

Rád(a) bych získával(a) pravidelné novinky, jde to?

Ano. Každý měsíc vydáváme elektronický newsletter. V něm najdete novinky i naše tipy nebo například informace o probíhajících soutěžích. Pokud jej chcete odebírat, budeme potřebovat váš souhlas s využitím e-mailové adresy. Ten nám dáte v editaci svého profilu po přihlášení do systému. Sledovat můžete i náš facebookový profil, který vás může inspirovat při využívání benefitů nebo si nás najděte na instagramu.

Že váš zaměstnavatel o výhodách benefitů ještě neví?

Navrhněte nám jej jako nového klienta a my se s ním spojíme.

Mějte přehled o tom, co je nového

Přihlaste se k odběru našich novinek a už nikdy vám neuniknou soutěže o ceny, akční nabídky a sezónní tipy na to, jak si benefity chytře užívat.

×