Pojďte s námi naproti
novým zákazníkům

Více než 125 tisíc zákazníků, které můžete pravidelně
oslovovat s novinkami a akčními nabídkami.

Nabízíte služby nebo zboží, které spadá pod daňově uznatelné oblasti?

Zdraví
Vzdělávání
Sport
Kultura
Rekreace

700 mil Kč

ročně čerpané
benefity

Proč právě s námi?

V naší cafeterii jsou ročně čerpány benefity ve výši 700 mil Kč. Spolupracujeme s dodavateli po celé ČR. S e-shopy, řetězci i samostatnými kamennými provozovnami nebo zařízeními.

Aktuálně pečujeme o tyto a další klienty

Jak začít spolupracovat?

Zašlete nám e-mail

Zkontaktujte nás na partner.cz@pluxeegroup.com nebo vyplňte webový formulář.

Zanechte nám svůj kontakt

Vyplňte formulář

a my se s vámi spojíme.

V rámci spolupráce získáváte:

 

  • Uživatelský on-line profil pro měsíční vyúčtování a historii transakcí.
  • Prostor pro prezentaci v cafeterii v češtině i v angličtině.
  • Možnost zveřejňovat zdarma akční nabídky na domovské stránce cafeterie.
  • Samolepku na dveře provozoven, aby zákazníci věděli, že u vás mohou uplatnit benefitní body.

Technické propojení s partnery

Snadno, zdarma a rychle propojíme váš lékárenský systém s našimi QR platbami.

  • Propojení platby s účetním systémem a skladem
  • Jednodušší vyřízení platby pro obsluhu lékárny
  • Rychlejší nákupy, spokojenější zákazníci

 

„Společnost Apatyka servis je významným dodavatelem informačních technologií pro lékárny.

Díky vstřícnosti společnosti Benefity a.s. a jednoduchému rozhraní jsme mohli snadno provést technické propojení a u našich zákazníků implementovat QR platby za jejich služby.“

 

Ing. Mgr. Jiří Tomeček
Apatyka servis s.r.o.

 

Autorizaci platby zvládne
pohodlně každý

Video - běžná platba na pobočce
Spolupracujte s námi
Video - Platba QR kódy
A pokud váš pokladní systém propojíme s naším, je možné hradit nákupy i rychleji, za pomocí načtení QR nebo čárového kódu. Podívejte se, jak je to snadné.

Nenašli jste informace, které jste hledali?
Možná je najdete mezi Nejčastějšími dotazy

Musím pro spolupráci s Benefity splnit nějaké speciální podmínky?

Nemusíte. Stačí vám jakýkoli počítač s připojením k internetu.

Co když nemám v provozovně internet?

Nic se neděje. Naši operátoři vše vyřídí za vás. Zavolejte na naši zákaznickou linku, sdělte jim, co máte na srdci a my se postaráme o zbytek.

Musím vám posílat faktury?

Nemusíte. Fakturace probíhá automaticky, vše připravíme za vás.

Budu si moci kontrolovat jednotlivé autorizace?

Samozřejmě. Dostanete od nás přístup do účtu dodavatele, ve kterém najdete všechny transakce. Zjistíte, kteří klienti u vás nejvíce nakupují, a budete tomu moci upravit speciální marketingové kampaně.

Mám pouze e-shop, žádnou kamennou prodejnu. Mohu být vaším partnerem?

Jistě. Tato forma spolupráce funguje pod názvem platební brána. Realizace je snadná, rychlá a vyžaduje pouze malý zásah programátora. Váš systém dokážeme s naším propojit tak, že zákazník svou benefitní kartou zaplatí přímo ve vašem e-shopu.

Tito dodavatelé už prodávají uživatelům naší cafeterie:

Vážení uživatelé, v souvislosti s rozsáhlým resetem PINů evidujeme mimořádně vysoký počet hovorů a chatů. Naše zákaznická linka je proto nyní velmi vytížená a může docházet ke zpoždění při odbavování požadavků, případně k dočasné nedostupnosti.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.
Pro rychlejší vyřízení prosím využijte kontaktní formulář  nebo nám napište na adresu benefity@benefity.cz.