HELP LINE 840 236 236 Kontakt

Zodpovězením vašich nejčastějších dotazů jsme pověřili Bena

Pokud jste nenašli jeho odpověď na svou otázku, můžete nám kdykoli zavolat nebo napsat.

INFORMAČNÍ LINKA 840 236 236

Můžu si spočítat, kolik s BENEFITY ušetříme?

Ano, samozřejmě. Pro výpočet úspor využijte naši kalkulačku, která vám po zadání počtu zaměstnanců a výše odměny na jednoho zaměstnance ukáže jako výsledek přesnou částku. Přejít na kalkulačku.

Kolik zaměstnanců můžeme do cafeterie BENEFITY zařadit?

Minimální ani maximální počet zaměstnanců není stanoven. Firemní benefity zajistíme společnostem o několika málo zaměstnancích i korporacím, které jich čítají tisíce.

Jak dlouho trvá implementace celého systému cafeterie BENEFITY?

Implementace systému se odvíjí od náročnosti úprav dle požadavků klienta. V případě produktu BENEFITY SMART se můžeme bavit o časové náročnosti v řádu jednotek dnů. Pro systém cafeterie BENEFITY platí to stejné v případě drobných zásahů do vnitřní struktury katalogu a nastavení jednotlivých benefitních skupin a koeficientů. V případech, kdy klient požaduje propojení systému s jeho interními systémy, se doba implementace prodlužuje a to dle složitosti propojení. Na detailním časovém harmonogramu se vždy s klientem domluvíme.

Chcete si systém vyzkoušet? Stačí vyplnit kontaktní formulář.

Jak je to s platbami za využívání benefitů?

Odpověď na tuto otázku v sobě ukrývá výhodu našeho systému - platíte až poté, co vaši zaměstnanci vyčerpají své benefitní prostředky. Předem nezaplatíte nic. Náš systém funguje na principu měsíčního vyúčtování, kdy po skončení měsíce sečteme všechny transakce. A na jejich základě od nás obdržíte fakturu. Platíte tak jen za benefity, které vaši zaměstnanci v daném období skutečně vyčerpají. Ani korunu navíc.

Dokážete přizpůsobit vzhled a obsah benefitního katalogu našim potřebám?

Ano, dokážeme. A uděláme to rádi - chceme, abyste se vy i vaši zaměstnanci cítili při práci s benefitním systémem jako doma. Katalog proto doplníme vaším logem a “oblékneme” jej do vašich korporátních barev.

Přizpůsobíme vám i obsah katalogu, a to tak, aby odpovídal vnitřním směrnicím a požadavkům, které na něj budete mít. A v neposlední řadě dokážeme nastavit také speciální kategorie pro správu interních benefitů nebo spravovat vaši vnitřní komunikaci spojenou s benefitním systémem.

Standardizovaný katalog zaměstnaneckých benefitů máme pouze pro případy, kdy se rozhodnete pro BENEFITY SMART. Zjistěte o nich více informací.

Kontakt

BENEFITY a.s.

Poděbradská 924/46b

190 00 Praha 9

Fakturační adresa:

Zelená 1990/27,

160 00 Praha 6

IČO: 27095231

DIČ: CZ27095231