Benefity.cz - často kladené dotazy

Časté dotazy

Ztratil(a) jsem benefitní kartu, co mám dělat?

Duplikát karty si můžete (za drobný poplatek spojený s výrobou a distribucí karty) objednat ve svém benefitním katalogu pod záložkou Ostatní benefity / ID karta Benefity. Novou kartu od nás dostanete zpravidla do 14 dnů. Pokud o ni z nějakého důvodu nemůžete požádat sami, určitě vám pomohou kolegové z vašeho oddělení lidských zdrojů. Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme zavolat na infolinku a nechat účet preventivně zablokovat do doby, než vám přijde nová karta.

Ztratil(a) jsem PIN ke své ID kartě, co mám dělat?

Řešení je jednoduché. Napište nám žádost o zaslání PINu přes kontaktní formulář. Uveďte číslo své benefitní karty a svou firemní e-mailovou adresu a PIN vám přijde do 24 hodin (v pracovní dny). Pokud firemní e-mail nemáte, PIN pošleme na oddělení lidských zdrojů vašeho zaměstnavatele.

Zapomněl(a) jsem heslo do online aplikace, co mám dělat?

Nejrychlejší bude, když zavoláte na naši infolinku. Náš operátor okamžitě nastaví heslo do původního formátu, což je 4místný PIN, který jste dostali v průvodním dopisu ke své benefitní kartě. O stejný proces můžete zažádat také přes kontaktní formulář.

Potřebuji udělat storno objednávky benefitu, co mám udělat?

Pošlete nám žádost o provedení storna přes kontaktní formulář. Do formuláře prosím uveďte číslo transakce a částku, která odpovídá výši transakce. My se poté spojíme s dodavatelem daného benefitu a po jeho odsouhlasení vám vrátíme body na váš benefitní účet. Vyřízení storna objednávky je zdarma a zpravidla nezabere víc než několik málo hodin.

Chtěl(a) bych využívat benefity od dodavatele, který není v katalogu, co mám dělat?

Síť dodavatelů neustále rozšiřujeme, proto budeme rádi za každý váš tip. Je to snadné – pošlete nám základní informace o dodavateli přes kontaktní formulář my se postaráme o zbytek. Celý proces trvá přibližně měsíc, na jeho konci jsou však spokojení všichni – vy, nový dodavatel i my. Takže směle do toho!

Rád(a) bych získával(a) pravidelné novinky, jde to?

Ano. Každý měsíc vydáváme elektronický newsletter. V něm najdete novinky i naše tipy nebo například informace o probíhajících soutěžích. Pokud jej chcete odebírat, budeme potřebovat váš souhlas s využitím e-mailové adresy. Ten nám dáte v editaci svého profilu po přihlášení do systému. Sledovat můžete i náš facebookový profil, který vás může inspirovat při využívání benefitů.

Že váš zaměstnavatel o výhodách benefitů ještě neví?

Navrhněte nám jej jako nového klienta a my se s ním spojíme.

Přes 11 000 míst kde naše benefity uplatnit