HELP LINE 840 236 236 Kontakt

Ben zodpoví všechny
vaše dotazy

A pokud ne, zavolejte nám na infolinku a my to uděláme za něj.

INFORMAČNÍ LINKA 840 236 236

Ztratil(a) jsem PIN ke své ID kartě, co mám dělat?

Jednoduché řešení - napište nám žádost o zaslání PINu přes kontaktní formulář. Uveďte číslo své benefitní karty a svou firemní e-mailovou adresu a PIN vám přijde do 24 hodin (v pracovní dny). Pokud firemní e-mail nemáte, PIN pošleme na vaše HR oddělení.

Ztratil(a) jsem benefitní kartu, co mám dělat?

Nic se neděje, duplikát karty si můžete objednat ve zvláštním formuláři ve svém benefitním katalogu (za drobný poplatek spojený s výrobou a distribucí karty). Novou kartu od nás dostanete zpravidla do 14 dnů. Pokud o ni z nějakého důvodu nemůžete požádat sami, určitě vám pomohou vaši kolegové z HR oddělení. Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme zavolat na infolinku a nechat účet preventivně zablokovat do doby, než vám přijde nová karta.

Zapomněl(a) jsem heslo do online aplikace, co mám dělat?

Nejrychlejší bude, když zavoláte na naši infolinku. Náš člověk okamžitě nastaví heslo do původního formátu, což je 10místný PIN, který jste dostali v průvodním dopisu ke své benefitní kartě. O stejný proces můžete zažádat také pomocí kontaktního formuláře.

Potřebuji udělat storno objednávky benefitu, co mám udělat?

Pošlete nám žádost o provedení storna přes kontaktní formulář. Do formuláře prosím uveďte číslo transakce a částku, která odpovídá výši transakce. My se poté spojíme s dodavatelem daného benefitu a po jeho odsouhlasení vám vrátíme body na váš benefitní účet. Vyřízení storna objednávky zpravidla nezabere víc než několik málo hodin.

Chtěl(a) bych využívat benefity od dodavatele, který není v katalogu, co mám dělat?

Síť dodavatelů neustále rozšiřujeme, proto budeme rádi za každý váš tip. Je to snadné - pošlete nám základní informace o dodavateli pomocí kontaktního formuláře, my se postaráme o zbytek. Celý proces trvá zhruba dva měsíce, na jeho konci jsou však spokojení všichni - vy, nový dodavatel i my. Takže směle do toho!

Rád(a) bych získával(a) pravidelné novinky, jde to?

Ano. Každý měsíc vydáváme elektronický newsletter. V něm najdete všechno podstatné. Pokud jej chcete odebírat, budeme potřebovat váš souhlas s využitím e-mailové adresy. Ten nám dáte v editaci svého profilu po přihlášení do systému.

Kontakt

BENEFITY a.s.

Poděbradská 924/46b

190 00 Praha 9

Fakturační adresa:

Zelená 1990/27,

160 00 Praha 6

IČO: 27095231

DIČ: CZ27095231