Benefity.cz - často kladené dotazy

Časté dotazy

Nevysvětlili jsme fungování Benefitů dostatečně? Podívejte se na nejčastěji kladené dotazy a odpovědi na ně. Pokud na svůj dotaz odpověď nenajdete, rádi vám jej zodpovíme na telefonu, e-mailem nebo přímo zde v online chatu.

Musím pro spolupráci s BENEFITY splnit nějaké speciální podmínky?

Nemusíte. Stačí vám jakýkoli počítač s připojením k internetu.

Co když nemám v provozovně internet?

Nic se neděje. Naši operátoři vše vyřídí za vás. Zavolejte na naši zákaznickou linku, sdělte jim, co máte na srdci, a my se postaráme o zbytek.

Musím vám posílat faktury?

Nemusíte. Fakturace probíhá automaticky, vše připravíme za vás.

Budu si moci kontrolovat jednotlivé autorizace?

Samozřejmě. Dostanete od nás přístup do účtu dodavatele, ve kterém najdete všechny transakce. Zjistíte, kteří klienti u vás nejvíce nakupují, a budete tomu moci upravit speciální marketingové kampaně.

Mám pouze e-shop, žádnou kamennou prodejnu. Mohu být vaším partnerem?

Jistě. Tato forma spolupráce funguje pod názvem platební brána. Realizace je snadná, rychlá a vyžaduje pouze malý zásah programátora. Váš systém dokážeme s naším propojit tak, že zákazník svou benefitní kartou zaplatí přímo ve vašem e-shopu.

Pečujeme o zaměstnance těchto firem