Spravujeme benefity i z daňově nezvýhodněných oblastí
Benefity a.s. jsou jedinou benefitní společností, která má licenci od ČNB pro správu interních benefitů. Právě díky tomu nám můžete svěřit správu benefitů i z daňově nezvýhodněných oblastí, jako jsou například palivové karty, penzijní pojištění, příspěvky na dopravu, nákupní poukázky a mnoho dalších a ušetřit si tak práci.
Převezmeme za vás administrativu i platby
Oslovíme za vás vybrané dodavatele interních benefitů, převezmeme za vás administrativu, platby i vyúčtování a zahrneme je do cafeterie. Tak, aby je měli vaši zaměstnanci stejně blízko jako ostatní benefity a vnímali motivaci a odměňování od zaměstnavatele jako celek.
Můžete se na nás obrátit každý den
Dbáme na pohodlí i při komunikaci. Jako každý klient budete mít k dispozici své stálé zaměstnance, na které se může obracet. A nezapomeneme ani na proškolení vašich zaměstnanců. Vedle osobního proškolení budou mít k dispozici řadu instruktážních videí, on-line chat nebo naši zákaznickou linku.
Uvažujete o zavedení benefitů ve vaší firmě? Udělejte to právě teď
Do deseti dnů vám cafeterii nastavíme a vy ji můžete využít třeba i na rozdělení vánočních bonusů.
Vážení uživatelé, v souvislosti s rozsáhlým resetem PINů evidujeme mimořádně vysoký počet hovorů a chatů. Naše zákaznická linka je proto nyní velmi vytížená a může docházet ke zpoždění při odbavování požadavků, případně k dočasné nedostupnosti.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.
Pro rychlejší vyřízení prosím využijte kontaktní formulář nebo nám napište na adresu benefity@benefity.cz.