Benefity.cz - Benefity NALINCE

Benefity NALINCE

Tušíte správně – název Benefity NALINCE znamená, že vám kromě starostí o zaměstnanecké benefity ulehčíme i od starostí s call centrem.

Naše vlastní call centrum, které jsme za několik let provozu vybrousili k nejefektivnějšímu možnému fungování, můžete využívat dlouhodobě nebo ho zapřáhnout na dotažení jednorázového projektu.

Co můžete v rámci našeho call centra využít

1Aktivní telemarketing

  • Rychlé a přesné oslovení vaší cílové skupiny
  • Skvělý poměr nákladů a výstupů

2Pasivní telemarketing

  • Naše call centrum je časově skvěle dostupné
  • Posílíte důvěryhodnost své společnosti u zákazníků
  • Okamžitá interakce v případě problémů na straně zákazníka
  • Rychlá zpětná vazba z trhu

3Backoffice neboli administrativní služby

Postaráme se vám jak o klasickou písemnou korespondenci, tak o online komunikaci na sociálních sítích nebo zákaznických chatech.

Jak vám náš backoffice usnadní život (a práci)

  • Zpracování administrativních činností
  • Zpracování elektronických dotazů a požadavků
  • Řešení stížností, reklamací, vyúčtování písemnou formou

Zaujaly vás Benefity NALINCE? Ozvěte se nám a ulevte si od starostí s call centrem.

 

Kontaktujte nás

+ 60000

zaměstnanců čerpajících
své firemní benefity

+ 11000

obchodních míst

+ 500 

 mil. pročerpaných prostředků