Benefity.cz - Kariéra

Kariéra v BENEFITY, a.s.

Na nově obsazované pozice ve svém týmu vítáme pozitivně naladěné kolegy, kteří umí pracovat s chutí a nadšením. Očekáváme z jejich strany samostatnost, vlastní iniciativu, odpovědnost a schopnost dotáhnout věci vždy na sto procent.

Aktuálně volná místa

Specialista podpory obchodu

Rádi pracujte s lidmi? Nebojíte se různorodé práce, jste samostatní, máte energii a jste týmoví hráči?

Pokud jste na všech pět otázek odpověděli kladně, pak možná hledáme právě Vás.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zajištění kompletní péče o stávající klienty ve spolupráci s obchodním manažerem
  • Kompletní udržování obsahu i designu vlastního firemního systému pro stávající klienty (zaučíme)
  • Reporting a fakturace - odpovědnost za zajištění pravidelného reportingu stávajícím klientům
  • Podpora při zajištění smluvních záležitostí nových klientů
  • Podpora obchodnímu manažerovi při realizaci finální úpravy vzorových smluv
  • Příprava podkladů pro obchodní jednání
  • Příprava statistických rozborů dle požadavků obchodního manažera
  • Administrativní a provozní práce spojené s distribucí klientských karet

 

Jaké vlastnosti byste měl/a mít?

  • Výborný psaný a mluvený projev v českém jazyce
  • Příjemná komunikativní osobnost
  • Pozitivní myšlení, otevřenost a vlastní iniciativa
  • Smysl pro odpovědnost, samostatnost
  • Orientace na zákazníka
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Základní znalost anglického jazyka vítána

Co Vám za to nabízíme?

  • Práci na HPP
  • Zázemí stabilní ryze české společnosti
  • Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu
  • Přizpůsobitelná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené + Sick days
  • Přátelský mladý tým
  • Příjemné pracovní prostředí na Praze 9, dobře dostupné MHD
  • Zaměstnanecké benefity formou cafeterie
  • Roční a vánoční bonusy, aj.

 

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a detaily probereme při osobním setkání. 

Kontakt: filip.charvat@benefity.cz 

Specialista zákaznické péče

Rád/a vyřizujete telefonáty, nemáte problém s improvizací, ale zároveň ctíte pravidla slušné komunikace?
Chcete se podílet na něčem novém a být jedním ze základních kamenů dobře fungující společnosti? Pokud je odpověď na všechny otázky „ano“, už teď se těšíme na váš životopis.

 

Jaké vlastnosti a znalosti byste měl/a mít?

  • Výborný psaný a mluvený projev v českém jazyce
  • Příjemná komunikativní osobnost
  • Pozitivní myšlení, otevřenost a týmový duch
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Základní znalost anglického jazyka
  • Praxe z prostředí zákaznických center výhodou

Co Vám za to nabízíme?

  • Práci na HPP i jako brigádu
  • Zázemí stabilní ryze české společnosti
  • Perspektivní, zajímavou a zodpovědnou práci
  • Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu
  • Příjemné pracovní prostředí na Praze 9, dobře dostupné MHD
  • Zaměstnanecké benefity formou cafeterie

 

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a detaily probereme při osobním setkání. 

 

Kontakt: petra.rodova@benefity.cz 

Pečujeme o zaměstnance těchto firem