HELP LINE 840 236 236 Kontakt

Kariéra v BENEFITY a.s.

Volná místa

ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

Asistent/ka ředitele je srdcem naší společnosti a nepostradatelný člen týmu, který se stará o hladké fungování kanceláře.

 

Jaké jsou naše požadavky?

  • SŠ/VŠ
  • znalost MS-Office (zejména Excel, Word, Outlook)
  • praxi min 2. roky na obdobné pozici
  • ČJ – rodilý mluvčí
  • AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni
  • organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, logické a analytické uvažování
  • časovou flexibilitu
  • příjemné vystupování

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • organizace a administrativní podpora ředitele
  • spolupráce na tvorbě firemního reportingu
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními
  • sběr a práce s reportními podklady o ekonomice a stavu projektů
  • příprava podkladů pro jednání, porady, pořizování zápisů
  • konsolidace obchodních smluv
  • administrace kontrolních činností

Co od Vás očekáváme?

  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a osobní iniciativu
  • proaktivní přístup k řešení problémů
  • vysoké pracovní nasazení a orientace na cíl
  • schopnost a ochota učit se novým věcem


Můžete se těšit na,…

  • motivující finanční ohodnocení
  • partu nadšenců, kteří svojí práci rozumí a mají ji rádi
  • zázemí stabilní ryze české společnosti
  • zajímavou a zodpovědnou práci, která nebude vždy snadná
  • příležitost k seberealizaci a vzdělávání.
  • zaměstnanecké benefity, protože my jsme BENEFITY

 

Je to přesně to, co hledáte? Tak na co čekáte?! Pošli nám své CV na adresu martin.stanicky@benefity.cz a my se brzy ozveme s termínem osobního pohovoru.

 

 

SPECIALISTA KLIENTSKÉHO CENTRA

 

ROSTEME A POTŘEBUJEME TÝM KVALITNÍCH SPECIALISTŮ, KTERÝ NÁM S TÍM POMŮŽE.

Do našeho nově vzniklého klientského centra hledáme operátory, kteří se umí vyjadřovat, umí improvizovat a mají orientaci na výsledek a kvalitu.

Rád/a vyřizuješ telefonáty, nemáš problém s improvizací, ale zároveň ctíš pravidla slušné komunikace? Chceš se podílet na něčem novém a být jedním ze základních kamenů dobře fungující společnosti?  Pokud je odpověď na všechny otázky „ANO“, už teď se těšíme na tvé CV.

 

 

Pracovní náplň:

  • Komunikace s klienty po telefonu a emailem
  • Řešení klientských dotazů a požadavků
  • Práce s interním systémem
  • Administrativní činnost

Naše požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání.
  • Příjemná komunikativní osobnost
  • Pozitivní myšlení a otevřenost
  • Osobní zodpovědnost
  • Praxe z prostředí zákaznických center výhodou
  • Uživatelská znalost MS Office, Internet
  • Základní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní ryze české společnosti
  • Perspektivní, zajímavou a zodpovědnou práci
  • Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu.
  • Příjemné pracovní prostředí na Praze 9, dobře dostupné MHD
  • Práci na HPP
  • Zaměstnanecké benefity

Pokud Tě pozice pořád zajímá, ozvi se a uvidíme, co z toho bude.

Kontakt: martin.stanicky@benefity.cz

OPERÁTOR CALL CENTRA - BRIGÁDA

Rádi pomáháme našim obchodním partnerům v jejich růstu a proto hledáme nové kolegy s obchodním duchem. 

 

Co pozice obnáší?

  • aktivní a pasivní komunikace se zákazníky
  • kontaktování nových i stávajících zákazníků
  • zpracování on-line objednávek
  • evidence dat v databázi a další administrativní činnosti

Koho hledáme? Hledáme toho, kdo má:

  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • obchodního ducha, prodejní dovednosti
  • orientaci na zákazníka a výsledek
  • praxi z prostředí call center
  • schopnost pracovat s PC a s internetem na uživatelské úrovni
  • pozitivní přístup

Nabízíme:

  • zázemí stabilní ryze české společnosti
  • perspektivní, zajímavou a zodpovědnou práci
  • nadstandardní platové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí na Praze 9, dobře dostupné MHD
  • práci na DPP/DPČ

Pokud Tě pozice pořád zaujala, ozvi se a uvidíme, co z toho bude.

Kontakt: martin.stanicky@benefity.cz

SALES MACHR

Makáme, až padáme, a tak se chceme rozšířit o super nadupanýho obchodníka- srdcaře. Staráme se o šťastné zaměstnance ve firmách a děláme pro ně první poslední. Pojď to dělat s námi! Protože máme šéfa perfekcionistu, sháníme do týmu někoho, kdo s námi potáhne za jeden provaz!

Náš ideální nový kolega, proaktivní sales machr, by měl mít fajn vystupování, flexibilní přístup, řidičák skupiny B a zkušenost s obchodem.

A co po Tobě budeme chtít?

Akvizici nových klientu, kafíčka a obídky se stávajícími klienty a obchodními partnery, objevovaní krásy Čech a Moravy, přípravu smluv a nabídek.

My Tě zase vezmeme do prima týmu rodinné firmy, který fakt maká a drží pospolu. Na schůzky budeš jezdit služebním autem a dostaneš vše, co si dovedeš představit pod kvalitním zázemím. Uděláme všechno pro to, aby ses u nás cítil fajn. Když děláš v takovém kolektivu, tak peníze moc neřešíš, ale i přesto základ i bonusy stojí za to.

Nechceme x-stránkové CV, ale spíš otevřenou mysl a velký drive. Na tituly si u nás fakt moc nehrajeme 😀

Pokud Tě pozice pořád zajímá, ozvi se a uvidíme, co z toho bude.

Kontakt: ondrej.pospisil@benefity.cz

Kontakt

BENEFITY a.s.

Poděbradská 924/46b

190 00 Praha 9

Fakturační adresa:

Zelená 1990/27,

160 00 Praha 6

IČO: 27095231

DIČ: CZ27095231