Rád/a vyřizujete telefonáty, nemáte problém s improvizací, ale zároveň ctíte pravidla slušné komunikace?
Chcete se podílet na něčem novém a být jedním ze základních kamenů dobře fungující společnosti? Pokud je odpověď na všechny otázky „ano“, už teď se těšíme na váš životopis.
Jaké vlastnosti a znalosti byste měl/a mít?
- Výborný psaný a mluvený projev v českém jazyce
- Příjemná komunikativní osobnost
- Pozitivní myšlení, otevřenost a týmový duch
- Uživatelská znalost MS Office
- Základní znalost anglického jazyka
- Praxe z prostředí zákaznických center výhodou
Co Vám za to nabízíme?
- Práci na HPP i jako brigádu
- Zázemí stabilní ryze české společnosti
- Perspektivní, zajímavou a zodpovědnou práci
- Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu
- Příjemné pracovní prostředí v Praze 8, v Karlíně, dobře dostupné MHD
- Zaměstnanecké benefity formou cafeterie
Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a detaily probereme při osobním setkání.
Kontakt: adela.tomaskova@benefity.cz